2011. február 17., csütörtök

Mikor 7 kg a 7 kg? Neked ez könnyen navigálható????

Mielőtt belevágnál a babafelszerelések, kismama termékek beszerzésébe, ajánljuk cikkeinket, amelyekben folyamatosan álíltjuk össze, hol, hogyan, mire kellene figyelmet fordítani a babafelszerelések, kismama termékek internetes vásárlása előtt.

A klasszikus internetes vásárlás egyik ismérve, hogy mint vásárló a vásárlás pillanatában nem érintkezel fizikailag a megvásárolni kívánt termékkel, nem tudod kipróbálni, megtapintani, esetleg ha másként nem, a csomagoláson keresztül kézzel fogható élményt szerezni róla.


Helyette hagyatkozhatsz az adott webáruház termékleírására, a termékről megjelenő képre, esetleges vásárlói véleményekre, a webáruház ajánlására. Mindez elég is, ha olyan terméket készülsz interneten rendelni, amelynél a kézzel-foghatóságot 100%-ban pótolják a fenti információk, mint pl. könyvek esetében, ahol az oldalszám, kötés, borító, tartalom egzakt dolog.

Azonban tapasztalataink szerint a baba- és kismama felszerelések egy része kívül marad az egzaktul meghatározható termékkörök listáján.


Mielőtt kitérnénk a válaszra, térjünk vissza a babakocsik további jellemzőire.
Egy kézzel összecsukható, kis helyen is elfér, könnyen navigálható, majdnem vízszintesig dönthető, könnyen szétnyitható, egy egyszerű mozdulattal felrakható, levehető, puha, kényelmes ...
És sorolhatnánk még a pozitív, meggyőző azonban nem mérhető, mindenki által az adott helyzetben másként érzékelt jellemzőket. Nem rendelkezünk egyforma műszaki talentummal, a könnyű, nehéz fogalmakat nagyban befolyásolja az adott helyzet, fizikai felépítésünk, a karunkon izgő-mozgó baba súlya ...
Hasonló a helyzet a korábbiakban feltett súly kérdéssel is.


Mindezzel természetesen senkit nem szeretnénk lebeszélni az internetes vásárlásról, a netes rendelések nyújtotta előnyökről, egyszerűen csak tanácsoljuk, hogy webáruházból történő rendelés során:

1. A termékeknek a pontosan meghatározott jellemzőit vegyük alapul, amelyek egy átlag helyzettől függetlenül is állandóak maradnak.


2. A bár még mindig pontosan meghatározható ismérvek esetében, amelyeknél a helyi adottság, környezet más érzetet kelthet, gondoljuk át, hogy hosszabb távon megfelelnek-e igényeinknek és ne fogadjuk el őket egyértelműnek.  

3. Harmadsorban az érzésekre ható jellemzőket hagyjuk a meggyőző érvek végére, ne ezek legyenek döntési paramétereink, ne csábuljunk el azonnal a könnyen, jól, egyszerűen ... szavakra.

Az azonnali döntés helyett hagyjunk magunknak időt és JÁRJUNK UTÁNUK, SZEREZZÜNK BE MINÉL TÖBB INFORMÁCIÓT, MINÉL TÖBB HELYRŐL, hogy az érzések egyre inkább a kézzel fogható jellemzőhöz közelítsenek!

A fenti döntési sorrend nemcsak a babakocsik esetében könnyíti meg és teszi hatékonyabbá, elégedettebbé számunkra az internetes vásárlást, hanem minden olyan termék esetében, amelyeknél első pillanatban leragadnánk a kényelmet, könnyűséget ígérő termékjellemzőknél. Majd amikor kiszállítják a várva várt csomagot, meglepődünk a súlyán, küzdünk az összerakással, több esetben a szétszedéssel.


Cikkünk folytatásaként ötleteket adunk, honnét pótolhatjátok a hiányzó láncszemeket, milyen módon növelhetitek az elégedettségi faktort.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése